Pre par godina sam se sasvim slučajno našla na predavanju vezano za marketing. I bilo mi je iznenadjujuće koliko sam se zainteresovala za tu temu obzirom da nije sfera mog interesovanja. Medjutim uhvatila sam sebe šta je bilo to što me je privuklo, a to su bile tri reči koje je dotični gospodin naglasio sa početka predavanja i zapisao na tabli: vera, uverenje i volja.
Zapravo to je onaj psihološki momenat koji je osnov svega, ne samo marketinga već smernica da bismo nešto u životu postigli, ostvarili i zadržali. Verovati u nekog ili nešto je početna stanica, jer kad u nešto ili nekom verujemo možemo ići dalje u tom smeru, povezati se sa ciljem. Uverenje je ono koje nas održava tu gde jesmo i vodi, ako nam se perspektiva ne dopada, treba menjati uverenje. Uverenja nas vode u akciju a za akciju nam je potrebna volja, volja koja je naš motor psihe, koji nas pokreće. Ako vam nešto ne polazi za rukom ili pak želite da u nečemu uspete, prvo se zapitajte i budite iskreni prema sebi koliko u to verujete? Kakva vas to uverenja održavaju u datoj situaciji i šta zapravo vi radite da biste to promenili.
Kako primenjiujete ovu formulu u svom životu? Vera? Uverenje? Volja?